جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ 
  • کد خبر : ۳۵۷۵
خلیلی سرپرست شهرداری آبیك از احداث پیست خاكی دوچرخه سواری ویژه كوهستان در این شهر خبر داد
‍ 🔸️سرپرست شهرداری آبیک از احداث پیست خاکی دوچرخه‌سواری ویژه کوهستان (کراس کانتری) در این شهر خبر داد.

‍ 🔸️سرپرست شهرداری آبیک از احداث پیست خاکی دوچرخه‌سواری ویژه کوهستان (کراس کانتری) در این شهر خبر داد.
🔹️مهندس ابوالفضل خلیلی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان آبیک و وجود بیش از 600 دوچرخه‌سوار آقا و خانم در راستای ایجاد بستر فضای مناسب برای فعالیت دوچرخه‌سواری نسبت به جانمایی برای احداث پیست خاکی دوچرخه‌سواری اقدام شده است.
🔹️وی افزود: جانمایی احداث پیست خاکی دوچرخه‌سواری در مجموعه تفریحی و ورزشی 86 هکتاری واقع در شمال شرق آبیک صورت گرفته است.

🔹️سرپرست شهرداری آبیک ادامه داد: احداث پیست خاکی استاندارد دوچرخه‌سواری با أخذ مجوز از شورای شهر آبیک مطابق استانداردهای فدراسیون دوچرخه‌سواری صورت می‌گیرد.

🔹️خلیلی که از قهرمانان بنام کشوری در رشته دوچرخه سواری است، اضافه کرد: با احداث پیست خاکی استاندارد دوچرخه‌سواری در شهرستان آبیک، این شهر که به دوستدار دوچرخه معروف است، میزبان رویدادهای دوچرخه‌سواری کشور و استان قزوین خواهد بود.

🔹️وی خاطرنشان کرد: شهرداری آبیک در راستای حمایت از ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و برون رفت از مسائل ترافیک و مشکلات زیست محیطی بسترسازی لازم جهت تردد شهروندان با وسیله نقلیه پاک را در دستور کار قرار داده است و به همراه شورای شهر در برگزاری تمام همایش‌های دوچرخه‌سواری شهرستان آبیک به طور مستقیم مساعدت و حمایت می‌کند.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0